środa, 6 sierpnia 2014

...Kolorowe wariacje...











Dziś postanowiłam pobawić się kolorem ;) Siadam i przeważnie nie mam konkretnego pomysłu na makijaż. Próbuje..rożne połączenia kolorów...jest ciekawie :)

Dopiero zaczynam moja przygodę i staram się opanować podstawy i nie zaglądać w internet i sprawdzać co teraz jest na "topie" ,albo inne posty na blogach wizażystek.


Chcę zrobić coś swojego,to na co akurat w danej chwili mam ochotę, a gdy będę już na prawdę dobra i opanuję chociaż trochę technikę makijażu oka,twarzy - wtedy zajmę się tym w pełni profesjonalnie.  

Zdjęcia będą wyglądać inaczej,jak  na razie to zwykła cyfrówka i światło dzienne przy oknie:) , ale już nie mogę doczekać się dnia kiedy wszystko będzie tak jak powinno być:)





Buziaki
Ewelina.




8 komentarzy:

  1. Makijaż bardzo ładny, tylko szkoda, że jedno oczko tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, wakacyjny. Ja długo czekałam na swoj aparat, ale było warto czekać:) Jak ktoś umie malować to i cyfrowka wystarczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie :-)!! czasami najlepsze rzeczy wychodzą zupełnie bez pomysłu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie bardzo mi się podoba. Niestety często widzę zbytnią ingerencję przy pomocy np. photoshop'a, co odbiera mi chęci do dalszego oglądania prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę używać, po to aby uzyskać efekt ,które są widoczne na zdjęciu, ponieważ mam bardzo słaby aparat:) ,ale rozpracuje go:) I Photoshop robi tylko za tło:):)

      Usuń
  5. Miałaś duże szczęście, że trafiłaś na Zmalowaną oraz, że mogłaś wziąć udział w jej warsztatach :) Ja też dopiero co zaczynam z blogiem oraz makijażem :) Życzę Ci dużo szczęścia :) Zapraszam do mnie: kosmetykomaniaa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) i proszę o rady:) Na pewno zajrzę i zobaczę co tam wyczarowałaś:) A Zmalowana? Masz rację-to świetna kobietka!!! :)

    OdpowiedzUsuń