czwartek, 7 sierpnia 2014

---Pędzelki małe i duże--- 



Witajcie Kochani!



Dziś przychodzę do Was z kolejnym makijażem wykonanym paletką BEAUTIES FACTORY :) 



Już niedługo nic w niej nie zostanie,ale uwielbiam ją za milion kolorków;)

Miałam wczoraj wielkie szczęście,że odwiedził nas znajomy:) , a że Sebastian zajmuje się fotografią to... hehe...oczywiście udało mi się go namówić na klika fotek :)

ZAPRASZAM:

fot: Sebastian Piełudź

Złoto& Srebro


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kto powiedział ,że pędzle malarskie służą tylko po to , żeby używać je tylko do malowania farbami:):) ?????


Pomyslalam , że to może byc fajna zabawa....dziś podkradłam chłopakowi, a jutro idę do sklepu plastycznego po więcej:)



***



***



A oto efekty :
fot: Sebastian Pieludź



&


fot:  Sebastian Piełudź



<3 <3 <3
E.











5 komentarzy:

  1. Hmmm :D Pędzle do farb dają radę? :) Miała bym wrażenie, że więcej kosmetyku wchodzi we włoski i sie osypuje niż w trafia na powiekę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam sobie ostatnio pędzle z Hakuro ,które oszczędzam;) i jakieś tanie z Delfy..(żeby mieć do zajechania;)).wyrzucone pieniądze w błoto;( wiec postanowiłam spróbować czegoś innego i powiem Ci ze super!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba pokombinować heh :) A w sumie w większości przypadków jest tak, że to co droższe, nie oznacza, że jest lepsze ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam fiolety. Pięknie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń