wtorek, 5 sierpnia 2014

Mój pierwszy poważny post :)



Witam Wszystkich Czytelników!

... dziś zaczyna się moja przygoda z blogowaniem. Byłam średnio nastawiona do takich form pisania o sobie .. Jednak dałam się namówić i szczerzę juz nie mogę się doczekać ,aż stworzę dla Was milion postów:)


....
fot.Zmalowana


I własnie... od tego zdjęcia prawie wszystko się zaczęło...prawie od tego...Kilka miesięcy temu byłam na sesji u Zmalowanej i przy okazji ,gdy Marta dowiedziała się ,że chcę coś tworzyć swojego wyciągnęła największą paletkę jaką wtedy widziałam i dostałam ją na początek- cudowna :)aaa do tej pory cieszę się z niej jak dziecko ;)  , a następnie w grudniu 2013..Mój Kochany własny Mikołajek przyniósł mi pod choinkę piękny  zestaw pędzli INGLOTA..więc po namysłach, próbach makijażu ...naśladując wizażystki z YouTube:) wybrałam się na kurs do Marty i wyszło jak wyszło;) 

Bardzo bym chciała żeby był to blog ,gdzie podzielę się z Wami wszystkim tym co mi przyjdzie do głowy;) Ale Ale... głownie makijaż i wszystkie jego pochodne:) Od dziecka miałam smykałkę do malowania siebie , lalek..mamy..koleżanek.. Jednak dopiero teraz w pełni profesjonalnie chciałabym spróbować.Zobaczymy jak mi to pójdzie ,ale  pomysłów mam całą głowę.

Na zdjęciu widnieje moja skromna osoba :).... jest to jedna z fotek z warsztatów , które odbyły się 3.08.2014 pod okiem świetnej koleżanki, mentorki a przede wszystkim profesjonalistki czyli ZMALOWANEJ :) zmalowana.com. Wybrałam się na kurs żeby się sprawdzić, dowiedzieć się tego wszystkiego o czym czytałam w internecie czy buszując na blogach;)

fot.ZMALOWANA


Kurs polecam jak najbardziej jeśli brakuje Ci odwagi - Marta da Ci takiego kopniaka , że zmotywuje do działania.
Takiego efektu własnie potrzebowałam!
Marta Dziękuję jeszcze raz! <3


~Makijaż wykonałam pod okiem ZMALOWANEJ:).


Zapraszam do zaglądania ;)

Buziaczki 
Ewelina.



11 komentarzy:

  1. Ależ ty masz oczyska! Nic tylko malować! Masz rękę to widać bo już od początku dajesz sobie rade. A blogowanie wciąga. też zaczynam i na prawdę nie mogę się czasem doczekać aż napisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż :-) życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż jest piękny :) Uwielbiam oglądać Zmalowaną ♥ Jest to moja ulubiona youtuberka :) Też maluję od nie tak dawna , zaczęłam prowadzić bloga w styczniu ale makijażem interesuje się już dłuższy czas jak ty :) Zazdroszczę Ci że mogłaś brać udział w kursie u Marty :) Też bardzo bym chciała jednak mieszkam za daleko :/ Na dobry początek życzę Ci powodzenia , dużo chęci które masz na pewno oraz mnóstwo pomysłów :) Bo ja na pewno będę zaglądać tu częściej ! :) Dodaj proszę opcję , abym mogła Cie obserwować :) Jeżeli masz pytania pisz śmiało ! :) A tak w ogóle jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny makijaż:) Będę tu zaglądała. Weszłam nie przypadkowo bo dzięki Zmalowanej. . Sama też prowadzę bloga tylko trochę niesystematycznie:) Dążę do tego aby to zmienić:) Już widać, że uda Ci się zdobyć wielu widzów- Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie Ci to wyszlo :) Zajrzyj do mnie, ja tez zaczynam wiecej z makijazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym bardzo chciala uczestniczyc w warsztatach Zmalowanej :) Niestety nie jest mi 'po drodze' :(

      Usuń
  6. Witaj. Zazdroszczę kursu u Zmalowanej. Też się na tym zastanawiam. Póki co zaczęłam od pisania bloga m.in. na temat makijażu. Będę śledzić Twoje prace.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz co ja też tak zaczynała:-) oglądałam filmy na youtube, eksperymentowałam, uczyłam się różnych technik makijażu, byłam po prostu samoukiem:-) później kupiłam pierwsze pędzla i tak się zaczęła moją historia z wizażem:-) dzisiaj jestem dyplomowaną wizażystka i robię to co kocham:-) życzę ci powodzenia w blogowaniu i zapraszam do wspólnej obserwacji:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Bardzo mi miło , że profesjonalistki zaglądają do mnie:) I również będę zaglądać do Ciebie:) Proszę o rady;)

      Usuń