sobota, 23 sierpnia 2014

Witajcie Kochani!


Zapraszam na makijaż wykonany paletką    W7 - IN THE NUDE.



Na zdjęciu Ania - fantastyczna osóbka :)
Makijaż jest delikatny, ponieważ Ania wybierała się na wesele w bardzo kolorowej sukience-dla równowagi wybrałyśmy takie połączenie:)



***

I teraz będę się chwalić:) moją nową zdobyczą-problem źle oświetlonych zdjęć zniknął!
Uwielbiam ją :)


***
Byłam ,też na małych zakupach :)
Pierwsze zdobycze z Golden Rose..chcę ich więcej :)

W matowej pomadce już się zakochałam.
Skubana trzyma się cały dzień ,a nawet noc :)
Ale o Golden Rose będzie oddzielny wpis.
***


Ewelina.










6 komentarzy:

  1. Ładny efekt. Piękny, elegancki makijaż. Czekam na wpis o Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż prezentuje sie bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa trwałości błyszczyka z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny makijaż:) też się właśnie czaję na lampę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście polecam;) zdjęcia nawet zwykła cyfrówką wychodzą świetnie;)

      Usuń
  5. ehhhh moje marzenie taka lampa ale chyba poczekam az dzieciaki podrosna bo moglaby szybko umrzec a nie mam niestety gdzie jej schowac przed nimi...makijaz piekny :)

    OdpowiedzUsuń