niedziela, 31 sierpnia 2014

Dziś bardziej artystycznie ;)



Makijaż wykonany paletką Make Up Revolution Make Believe:



Paletka po przejściach :) Niestety nie wyczyściłam jej przed zdjęciem:)

****


W palecie znajdują się cienie głównie metaliczne.
Duże wyzwanie ,bo moim zdaniem nie należą do łatwych w aplikacji;)
Ale efekt jest najlepszy. Trwałość też świetna, szkoda że paletka taka mała(połowa standardowej)
Pigmentacja .....cudowna!!!!
Polecam!

****
A tak się bawiłam:


****




Make up: Ja
Modelka: Ala ;)

Jest to mój pierwszy makijaż artystyczny.Bardzo mi się to spodobało -będzie więcej !!!

Buziaki
Ewelina.


7 komentarzy:

  1. Rzeczywiście makijaż artystyczny. Paleta ma całkiem ciekawe kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak to się stało, ale przez przypadek usunęłam Twój komentarz na mojej stronie moderowania. :/ Piszę, żebyś nie pomyślała, że zrobiłam to z premedytacją:)

      Usuń
    2. Hehh ;) ok ,ale i tak czekam na recenzję;)

      Usuń
  2. ladny, podobaja mi sie te metaliczne :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wlasnie ta palteka ze wszystkich najbardziej wpadla mi w oko ale zwklekam z zakupem bo ostatnio pojawiaja sie negatywne glosy na temat tych kosmetykow...

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak...niestety nie jest taka fajna jak oczekiwałam ...:( aa Szkoda ....:)

    OdpowiedzUsuń